سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابـــــــــــرار

سفارش بانو مجتهده امین به برادران دینی :
" به شما توصیه مینمایم هر یک از شما که زن عفیفه و پرهیزکار دارید، از وی بسیار قدردانی کنید و وی را عزیز و محترم شمارید واز هیچ فداکاری درباره وی خود داری ننمائیدو بدانید که وی در منزل شما یک فرشته معنوی است که سعادت دنیوی همین اوست، البته میدانید که مال و ناموس و عرض شما به دست همسر شماست. اگر زن شما عفت خود را از دست داده ، میل پیدا نمود همیشه آرایش کند و لباس های شیک و مد ، بلکه تقریبا عریان و در معابر و خیابان ها خود نمائی و جلوه گری کند،.....اگر خوب دقت کنید میفهمید که قسمت عمده بی عفتی های زنان امروز زیر سر مردان سابق است که غالبا به نظر حقارت آمیز به زنهای محترم خود مینگریستندو دختر معصومی که در منزل میآوردند،از هیچ گونه آزاری نسبت به وی خود داری نمینمودند. روزها باید امور خانه را انجام دهد و شبها باید بچه داری کند و بی خوابی کشدو زحمات وی را به هیچ وجه لایق تقدیس نمیدانستند.....اف بر این عادت شوم بعضی ایرانی ها! دعوی مسلمانی میکنیم و از قانون اسلام و حقوق زناشوئی که پیامبر اسلام صلوات الله علیه مقرر فرموده هیچ خبر نداریم. همین جفاهای مردان بود که زنها را جری نمود.
"فواره چون بلند شود سرنگون شود"
اگر مردها زن عفیفه خود را محترم دارند و با صداقت و مهربانی با وی رفتار کنند، و امور معاش خانوادگی را تامین نمایند، گمان نمیکنیم دیگر زن های نجیب میل نمایند با مردهای اجنبی روبرو شوند و با آنها دوستی پیدا کنند . همان نشستن با شوهر و بچه های خود از هر لذتی در نظر آنان لذیذتر است.
با آن محبتی که در دل مادر نهفته ، چه شد که بعضی مادرها نوزاد عزیز خود را به دست دیگران میسپارند و خود در ادارات و مغازه ها مشغول میشوند؟! عامل بزرگ این فجیعه همان تعدی بعضی از مردها بوده که حقوق زنها را آنطوری که شارع مقدس دستور داده عمل نمیکردند....."