شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال

*ابرار*

+ اگر بازگردي دوباره آهنگ عاشقانه شهادت را در گوشت زمزمه خواهم کرد ...
*ابرار*
گم کرده‌ام! عزيزم را؛ اميدم را؛ آرامش زندگي‌ام را؛ به‌ دنبالش مي‌گردم نه براي بازگشت به خانه، نه براي زندگي دوباره در محبس کاشانه، نه مي‌خواهم بيايد، مي‌خواهم بيايد تا دوباره آهنگ عاشقانه شهادت را در گوشش زمزمه کنم، مي‌خواهم بيايد تا يک‌ بار ديگر تسمه تفنگ را بر دوشش افکنم.
*ابرار*
ميخواهم بيايد تا کوله‌بارش را از هداياي مادران شهدا براي تقديم به آستان مولايش حسين (ع) پر نمايد، ميخواهم بيايد تا بار ديگر نواي دل‌انگيز چکمه‌هايش بر آسفالت سرد کوچه،سرود ايثار و جانبازي را به‌سوي عرش خدا به ارمغان برد. ميخواهم بيايد تا بار ديگر نوار سرخ‌ رنگ لبيک يا خميني را با دست‌هاي چروکيده‌ام بر پيشاني‌اش ببندم، ميخواهم بيايد تا دامني از ياس سفيد همراه با آواي «فالله خير حافظا»بدرقه راهش کنم
*ابرار*
فرزندم، گم‌گشته‌ام کربلا در انتظار؛ راهيان کربلا به پيش با گام‌هايي استوار، کبوتران سفيد حرم چشم به راه عاشقان کفن‌پوش خميني‌ اند؛ بيا زودتر بيا برادرانت را همراهي کن. بيا و پرچم پرافتخار پيروزي را بر دوش‌گير و تکبيرگويان تا حرم بزرگ آن آموزگاران مکتب شهادت رهرو باش با رشادت‌ هايت تلألو خون تارک مولايمان علي را با اهتزاز پرچم خونين کربلاي ايران به قبه آسمان سايش به ملکوتيان نشان ده
*ابرار*
و به آنان بگو که ما به عهد خود وفا کرديم. وفا کرديم و به نداي هزار و چهارصد ساله پيشوايمان لبيک گفتيم که فرياد زد: «هل من ناصر ينصرني». بگو که ناصر حسيني و فدايي راه فرزندش امام خميني هستي عزيزم.
*ابرار*
گم‌گشته‌ام اگر بيايي چلچراغ قلبم را به دستت مي‌سپارم تا پيشاپيش مقدم عزيزان اين ديار را که راهي کعبه عشق خود، نينواي حسين هستند، نورافشاني کني و بر بلنداي گنبد پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل سرود فجر و پيروزي را به گوش جهانيان برساني. آن روز نزديک است.
*ابرار*
برگرفته از کتاب «چشم تر»// نوشته فاطمه دوست‌کامي
كجاييد اي شهيدان خدائي...
*ابرار*
سلام بر مادرهاي فرزند از دست داده...
سلام خدا بر شهيدان...
سلام السلام عليک يا ابا صالح المهدي ادرکني
mp3 player شوکر
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top