سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابـــــــــــرار



  به نام خدا


روی سخنم با 3 گروه است.

گروه اول : آقایون بزرگوار که بدون هیچ مراعاتی و با این فکر که چون مرد هستند مشکلی نیست تصاویر خودشون رو با پوشش نا مناسب در فضای مجازی قرار می دهند و چشم های خانم ها رو آلوده به گناه می کنند.


گروه دوم: خانمهای محجبه که تصویر خودشون رو با صورت مشخص در معرض دید هزاران نا محرم قرار می دهند. تصویری که در فضای مجازی سیو میشه، دست به دست میشه ، بزرگنمایی میشه، بارها و به مدت طولانی نا محرم بهش خیره میشه و بر اندازش می کنه وحتی با فوتوشاپ هر بلایی سرش میاد !
 خواهرم! شما وقتی در پیاده رو در حال حرکتید هر کسی ازتون عکس خواست بهش می دید؟ مطمئنا نمی دید. چرا در فضای مجازی نظرات متفاوت میشه؟!


گروه سوم: خواهران بی حجابی که تصویرشون رو در معرض دید آقایون نا محرم قرار میدن و پاکی هزاران چشم رو می دزدند. این حق الناسیه که به گردن خواهرانم می افته و بالاخره روزی یا متوجه و متنبه خواهند شد و یا پیر خواهند شد و پشیمان .. در گناه فردی فقط ما هستیم و خدای متعال .. شما چطور از افرادی که چشمشون  به تصویر بی حجاب یک خانم مسلمان شیعه افتاده حلالیت می طلبید؟! این حق باقی می مونه تا روزی که فقط خودتون هستید و تاریکی قبر و اهوال روز قیامت و هزاران فرد طلبکاری که هیچکدوم رو نمی شناسید! پناه بر خدا


و نکته ی آخر اینکه: خواهران و برادران بزرگوار بنده و شما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواه نا خواه نماینده ی مردان و زنان شیعه هستیم. شیعه ی حضرات معصومین علیهم السلام. رفتار و کردارمون در مقابل ذره بین افرادی است که دل خوشی از ما ندارند. سعی کنیم حداقل  اگر مایه ی سربلندی حضرات نیستیم موجب سر افکندگی اونها و خصوصا باعث شکستن قلب مولی مون صاحب العصر روحی له الفداه نباشیم.
ممنون از حوصله تون
یا علی