سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابـــــــــــرار

بنام خداوند بخشنده مهربان
بی شک وقت و فرصت عمر بزرگترین سرمایه گرانبهای بشر است و بهره گیری از وقت بهترین توفیقی هست که نصیب بشر میشود.همه ی ما کاربران زمانی را درنت میگذرانیم چه خوب که از این فرصت نهایت از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم.

با توجه به این موضوع و با توکل بر خداوند متعال و با تکیه بر پشتیبانی و استقبال کاربران محترم مجموعه بزرگ پارسی بلاگ و پیامرسان تصمیم گرفتیم سیر مطالعاتی از مجموعه آثار شهید مطهری رضوان الله تعالی علیه بر گزار کنیم.

برای نیل به این مقصود اتاق حکمت مطهر توسط حقیر ایجاد شد و جناب اقای مهندس فخری مدیر محترم پارسی بلاگ لطف کردند امکان گرفتن ازمون تستی رو در اتاقهای پیامرسان ایجاد کردند که موجب سهولت زیاد در برگزاری مسابقات کتابخوانی شد.

اولین کتابی که معرفی شد کتاب جاذبه و دافعه علی علیه السلام بود که به دو قسمت تقسیم شد با این هدف که کاربران محترم روزی فقط نیم ساعت صرف مطالعه کتاب بکنند. از قسمت اول در مرحله ی اول و از قسمت دوم کتاب در مرحله دوم ازمون تستی گرفته شد.

الحمد لله با توجه به نو بودن این طرح در مجموعه پارسی بلاگ استقبال خوبی به عمل آمده که امیدواریم ان شا ءالله روزی کل مجموعه پارسی بلاگ در گیر این سیر مطالعاتی شوند.
نتایج بدست آمده از این مسابقه رو خدمتتون عرض میکنم.

از مجموع حدود 60 نفر شرکت کننده در مسابقه و با محاسبه نتایج دو مرحله با کمک خیرین محترم به ده نفر از کاربران گرامی نفری 200000 ریال افزایش اعتبار تعلق گرفت.

10 نفرات برتر این مسابقه عبارتند از :

جناب اقای نور خدابا امتیاز 200
سرکار خانم سبوی معرفت با امتیاز 190
جناب اقای مجنون دیوونه با امتیاز 185
جناب اقای حسین هاتفی با امتیاز 185
سرکار خانم غزل صداقت با امتیاز 175
جناب اقای احمد نباتی با امتیاز 165
جناب اقای سنجش با امتیاز 165
سرکار خانم اخراجی با امتیاز 165
سرکار خانم آشیانه سخن با امتیاز 165
سرکار خانم مهسا خانوم با امتیاز 165