• وبلاگ : ابـــــــــــرار
  • يادداشت : ويزگي منحصر به فرد امام علي (ع) !!!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    مطلب زيبايي بود.دوستي علي (ع) انسان رو رستگار ميکنه.براي شما ارزوي رستگاري و موفقيت در زندگي دارم
    پاسخ

    سلام بر شما. نظر لطف شماست.در پناه حق موفق باشيد

    احسنت. از فضايل علي بن ابي طالب بگوييد تا رستگار شويد. ذکر علي و ياد علي عبادت خداست. توفيق اين عبادت را به شما تبريک عرض مي کنم.

    ابن ابي الحديد معتزلي از محققين علماي اهل سنت در مقدمه شرح نهج البلاغه گويد: فضايل امير المومنين علي ابن ابي طالب (ع) در آن حد از عظمت و شموخ و شهرت است که نويسنده و گوينده دربرابر آن خود را ضعيف و زبون و شرمسار ببيند که در صدد تفصيل آن برآيد، چه بگويم درباره مردي که دشمنانش به فضائلش معترف بوده و در عين دشمني نتوانستند آن را پنهان دارند، و همگان دانند که بني‌اميه پس از شهادت آن حضرت به شرق و غرب ممالک اسلامي دست يافتند و با تمام توان کوشيدند که نور عظمتش را فرو نشانند و در اين باره هر حيله و مکيدتي بکار بردند تا جائي که ايادي آنها احاديث فراواني در قدح و ذم آن حضرت جعل کردند و در اين راه مبالغ گزافي از اموال بيت المال مسلمين هزينه ساختند و اگر کسي حديثي در منقبتش بيان مي‌داشت او را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دادند و حتي برخي را به زندان افکندند و عده‌اي را تبعيد نمودند و جمعي را بدين جرم از دم تيغ گذراندند و کسي را جرأت نبود که فرزندش را علي بنامد.

    پاسخ

    سلام بر شما، ممنون از شما. مطلب شما نيز بسيار جالب است. اميدوارم از شيعيان واقعي ايشان باشيميا حق
    سلام مطالب مفيدي بود
    پاسخ

    سلام، نظر لطف شماست. ممنون از اينکه بهم سر زديد. التماس دعا


    سلام.مطلب مفيدي بود.

    علي (ع)تجلي خداس و خوبي ها رو با هم در وجودش داره.. حتي اگه به نظر ما متضاد بياد.

    ممنون که به وبم سر زديد.

    موفق باشيد.

    پاسخ

    سلام. ممنون از لطف شما. متضاد بودن ويژگيهاي ايشون هست كه امام رو منحصر به فرد كرده. در عين حال كه زاهد هستند ، مرد ميدان مبارزه نيز هستند.!!!!
    سلام
    حضرت سجاد عليه السلام در مجلس يزيد ضمن ايراد خطبه‏اى كه خود را معرفى مي‌كرد به پاره‏اى از اوصاف و فضائل على عليه السلام اشاره نمود و فرمود: من پسر كسى هستم كه از همه قوى‏تر و شجاع‏تر و در عزم و اراده از همه استوارتر و چون شير دليرى بود كه در هنگام جنگ و كشيده شدن نيزه‏ها و نزديك شدن سواران آنها را مانند آسياب نرم ميكرد و مانند تند بادى كه در گياه خشكيده بوزد آنها را پراكنده مي‌ساخت 23:20يا زهرا...
    پاسخ

    سلام، ممنون از شما . حضرت علي(ع) دريائي از فضايل بودند که ما عاجز از شناخت ايشانيم.يا حق